Перейти до головного змісту

Менеджмент та маркетинг у фармації. Модуль 2. СРС для спеціальності фармація

ПРО КУРС

Курс самостійної роботи до Модуля 2 «Маркетинг у фармації» складається з двох змістових модулів – 4 і 5, які охоплюють теоретичні основи й практичні навички для здійснення маркетингового управління фармацевтичними підприємствами різних форм господарювання з адаптацією до їх специфіки діяльності в ринкових умовах..

Метою даного курсу є ознайомлення студентів і доповнення їх знань додатковим матеріалом з основних досягнень теорії та практики фармацевтичного маркетингу для максимального задоволення потреб споживачів в ринкових умовах у відповідності з робочою програмою навчальної дисципліни «Менеджмент та маркетинг у фармації». При самостійному виконанні різних видів завдань, що включає даний курс, студент вчиться самостійно приймати рішення, розбирати і вивчати новий матеріал, працювати з періодичною літературою.

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

Персональний компьютер із операционною системою Windows, підключени до мережі Інтернет

Викладачі

Course Staff Image #1

Зарічна Т.П.

Доцент кафедри управління і економіки фармації, медицичного та фармацевтичного правознавства

Course Staff Image #2

Демченко В.О.

Доцент кафедри управління і економіки фармації, медицичного та фармацевтичного правознавства

Course Staff Image #2

Червоненко Н.М.

Доцент кафедри управління і економіки фармації, медицичного та фармацевтичного правознавства

Course Staff Image #2

Ткаченко Н.О.

Доцент кафедри управління і економіки фармації, медицичного та фармацевтичного правознавства

Course Staff Image #2

Миронова А.Ю.

Старший лаборант кафедри управління і економіки фармації, медицичного та фармацевтичного правознавства

  1. Номер Курсу

    UEF_F1_C0010
  2. Старт

    03 Вер. 2019
  3. Заняття закінчуються

    22 Лист. 2019
Внести до списку