Перейти до головного змісту

Фармацевтичний менеджмент і маркетинг. Модуль 1. СРС для спеціальності фармація

ПРО КУРС

Курс охоплює вивчення основ менеджменту у фармації, еволюцію розвитку теорій менеджменту, груп (колективів) працівників в організації, кількісні та якісні критерії оцінки стратегічного плану, організацію взаємодій, аудит як заключний етап контролю в менеджменті та стилі управління, владу і лідерство..

Самостійна робота до Модуля 1 «Менеджмент у фармації» складається з трьох змістових модулів – 1,2,і 3, які охоплюють теоретичні основи й практичні навички для здійснення управління фармацевтичними підприємствами різних форм господарювання з адаптацією до їх специфіки діяльності в ринкових умовах.

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

Персональний компьютер із операционною системою Windows, підключени до мережі Інтернет

Викладачі

Course Staff Image #1

Зарічна Т.П.

Доцент кафедри управління і економіки фармації, медицичного та фармацевтичного правознавства

Course Staff Image #2

Демченко В.О.

Доцент кафедри управління і економіки фармації, медицичного та фармацевтичного правознавства

Course Staff Image #2

Червоненко Н.М.

Доцент кафедри управління і економіки фармації, медицичного та фармацевтичного правознавства

Course Staff Image #2

Ткаченко Н.О.

Доцент кафедри управління і економіки фармації, медицичного та фармацевтичного правознавства

Course Staff Image #2

Миронова А.Ю.

Старший лаборант кафедри управління і економіки фармації, медицичного та фармацевтичного правознавства

  1. Номер Курсу

    F1_UEF_C012
  2. Старт

    03 Лют. 2020
  3. Заняття закінчуються

    30 Черв. 2020
Внести до списку